Termeni și condiții
Versiune în vigoare la data de 01.03.2023
Website-ul https://balkanbistro.ro/ (în continuare ”Website-ul”) este operat de RBM COMPANY S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Mun. Timișoara, str. Drubeta, nr. 97, bl. A2, et. 1, ap. 3, jud. Timiș, înmatriculată la ORC sub nr. J35/3444/2005, cod fiscal RO18076990, e-mail hello@balkanbistro.ro, telefon 0040744601456 (în continuare ”BALKAN BISTRO”, ”noi”, ”a noastră”).
Acești Termeni și condiții, inclusiv Politica de confidențialitate (insert link) și Politica Cookies (insert link) (colectiv, „Politicile BALKAN BISTRO”) conțin termenii și condițiile aplicabile raporturilor ce se nasc între BALKAN BISTRO, pe de o parte și fiecare Utilizator al Website-ului, pe de altă parte precum și modul în care vom prelucra datele cu caracter personal ale Utilizatorilor Website-ului și ale persoanelor care ne vizitează restaurantul.
Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de Confidențialitate (insert link) și Politica Cookies (insert link) au forță juridică obligatorie între Părți, reprezentând acordul între Părți. Utilizarea Website-ului implică acceptarea Politicilor BALKAN BISTRO, conformarea la clauzele lor și răspunderea Părților în acord cu prevederile specificate în acestea.
În anumite cazuri, este posibil ca raporturile dintre BALKAN BISTRO și anumiți Utilizatori sau clienți să fie guvernate de contracte particulare. Ori de câte există asemenea contracte particulare valabil încheiate, acestea se vor completa cu Politicile BALKAN BISTRO. În cazul în care vor exista neconcordanțe între contractele particulare și Politicile BALKAN BISTRO, prevederile contractelor particulare vor prevala.
Acest Website nu este destinat copiilor sub 18 ani. Prin utilizarea acestui Website declarați că aveți peste 18 ani și că aveți capacitatea de vă asuma Politicile BALKAN BISTRO.
Dacă utilizați acest Website în numele unei societăți, organizații sau al unei alte entități, atunci (a) „dvs.” include și acea entitate și (b) declarați și garantați că sunteți un reprezentant autorizat al respectivei entități și că aveți capacitatea de a vă asuma Politicile BALKAN BISTRO în numele entității.
BALKAN BISTRO oferă în Meniul său o gamă largă de produse gastronomice cu specific balcanic. Preparatele oferite de BALKAN BISTRO se regăsesc în secțiunea „MENIU” disponibilă pe Website.
Imaginile produselor prezentate pe Website sunt cu titlu de prezentare, iar anumite caracteristici (culoare, modalitate de aranjare, etc.) pot diferi față de fotografiile afișate.
Toate preturile afișate pe Website sunt exprimate în RON și includ TVA potrivit legislației în vigoare.
Prețurile practicate de BALKAN BISTRO în restaurantele sale sunt supune unor actualizări periodice. Depunem toate eforturile pentru ca prețurile afișate pe Website să fie actualizate. Totuși, se poate întâmpla ca prețurile afișate pe Website să nu coincidă exact cu cele din meniul restaurantului. În orice situație în care prețurile nu coincid, se vor aplica prețurile din restaurant.
BALKAN BISTRO nu efectuează livrări la domiciliu cu personal propriu.
Se pot efectua comenzi telefonice la numărul de telefon din Secțiunea ”Contact” a Website-ului urmând ca produsele să fie ridicate din restaurantul nostru.
Livrările la domiciliu se pot efectua doar prin platforma TAZZ, situație în care se vor aplica termenii și condițiile și politicile de confidențialitate ale platformei TAZZ.
Pentru gestionarea sistemului de rezervări online utilizăm aplicația Wikoti, furnizată de IT DIGITAL SERVICES S.R.L. Prin urmare, atunci când utilizați formularul de rezervare disponibil pe Website, toate datele în legătură cu rezervarea dvs. se vor transmite prin intermediul aplicației Wikoti. Mai multe informații cu privire la furnizorul nostru, găsiți aici: https://wikoti.com/pdf/wikoti-terms-of-use.pdf, https://wikoti.com/pdf/wikoti-privacy-policy.pdf
Efectuarea unei rezervări se poate efectua:
În vederea efectuării unei rezervări prin intermediului formularului online sunt necesare următoarele informații: selectarea tipului de serviciu dorit (Lunch, Afternoon, Dinner), numărul de persoane (adulți sau copii), ziua și ora rezervării, numele, prenumele, numărul de telefon și adresa de e-mail ale persoanei care efectuează rezervarea.
De asemenea, deși nu sunt informații obligatorii, formularul pentru rezervare vă acordă posibilitatea de a ne transmite un mesaj cu privire la preferințele dvs. culinare sau cu privire la existența unor alergii alimentare.
Dacă rezervarea se efectuează telefonic, vă vom solicita să ne comunicați numele, prenumele și numărul de telefon, numărul de persoane (adulți sau copii), ziua și ora rezervării.
Rezervarea este considerată efectuată doar după confirmarea acesteia de către BALKAN BISTRO.
Dacă rezervarea se face telefonic, aceasta va fi confirmată pe loc de personalul restaurantului.
Dacă rezervarea se efectuează prin intermediul formularului de rezervare, atunci confirmarea se va efectua prin intermediul unei mesaj text la numărul de telefon furnizat, cât și printr-un e-mail la adresa furnizată. Transmiterea formularului fără primirea unei confirmări din partea BALKAN BISTRO nu echivalează cu efectuarea unei rezervări.
Anularea unei rezervări se poate efectua oricând, prin intermediul aplicației Wikoti, prin utilizarea link-ului transmis prin mesaj text sau e-mail. Anularea rezervării va fi confirmată de către BALKAN BISTRO atât prin mesaj text cât și prin e-mail. De asemenea, anularea unei rezervări se poate efectua și telefonic, utilizând numărul de telefon din secțiunea ”Contact”.
Întregul Conținut disponibil pe acest Website, astfel cum este definit mai jos, sau care poate fi accesat prin intermediul acestui Website sau prin utilizarea unui echipament electronic, este și rămâne proprietatea exclusivă a BALKAN BISTRO sau a persoanelor de la care BALKAN BISTRO a dobândit un drept de utilizare sau licență. Acesta nu poate fi descărcat, utilizat, reprodus/copiat, modificat, alterat, adaptat, tradus, închiriat, vândut, distribuit, publicat, inclus în alt context decât cel original intenționat de BALKAN BISTRO sau exploatat în alt mod fără permisiunea expresă, prealabilă și scrisă a BALKAN BISTRO. De asemenea, este interzisă îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al BALKAN BISTRO fără acordul expres, prealabil și scris al BALKAN BISTRO.
Prin ”Conținut” se va înțelege toate materialele și conținutul inclusiv, dar fără a ne limita la domeniu, text, grafică web, designul, editoriale, elemente multimedia, fotografii, imagini, videoclipuri, înregistrări sonore, broșuri, documente, baze de date, software, coduri sursă, programe, scripturi, mărci, logo-uri, denumiri comerciale, denumirea produselor precum și orice alte date, informații sau materiale disponibile pe Website sau care pot fi accesate prin intermediul Website-ului sau prin utilizarea unui echipament electronic precum și conținutul e-mailurilor transmise de BALKAN BISTRO.
Conținutul Website-ului poate fi utilizat exclusiv în scop informativ, necomercial. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin acești Termeni și Condiții. Prin utilizarea Website-ului, Utilizatorul nu dobândește vreun drept de autor sau drept de proprietate intelectuală.
BALKAN BISTRO respectă dreptul la proprietatea intelectuala a terților; în cazul în care considerați ca Website-ul conține informații ce încalcă vreun drept apărat de legea drepturilor de autor, va rugam sa ne contactați.
Utilizatorii au obligația de a utiliza acest Website și Conținutul său numai în scopuri legitime și de a se abține de la orice acțiuni, inacțiuni, comportamente ilicite sau dăunătoare, inclusiv, dar fără a ne limita la:
În cazul încălcării oricăror obligații, declarații sau garanții prevăzute în Politicile BALKAN BISTRO sau legislația în vigoare:
Utilizarea Website-ului se face pe propria răspundere a fiecărui Utilizator. BALKAN BISTRO nu oferă nicio garanție cu privire la Website sau Conținutul său. În mod particular, dar fără a ne limita la, BALKAN BISTRO nu garantează că Website-ul va funcționa neîntrerupt, fără viruși sau fără erori sau că informația din Conținutul Website-ului este corectă, actuală, fără erori sau alte inadvertențe.
În cazul în care legea aplicabilă are (sau va avea) dispoziții specifice cu privire la exonerarea sau limitarea răspunderii care intră în conflict cu cele de mai sus, limitarea răspunderii BALKAN BISTRO va opera în limitele permise de lege.
Satisfacția dvs. este extrem de importantă pentru noi. Dacă aveți reclamații sau sesizări, le puteți trimite prin e-mail la hello@balkanbistro.ro. Vom răspunde acestora în decurs de maxim 7 zile cu excepția cazului în care avem motive temeinice să prelungim acest termen, caz în care vă vom informa cu privire la aceste circumstanțe. Pentru o soluționare eficientă, vă rugăm să ne trimiteți toate detaliile reclamației și să anexați dovezi în susținerea pretențiilor dvs.
Politicile BALKAN BISTRO (deci implicit acești Termeni și Condiții) precum și toate raporturile născute între BALKAN BISTRO, pe de o parte și fiecare Utilizator al acestui Website, pe de altă parte vor fi guvernate de legea română. Eventualele diferende care s-ar putea ivi în legătură cu Politicile BALKAN BISTRO sau raporturile dintre BALKAN BISTRO și Utilizatori vor fi soluționate pe cale amiabilă, iar dacă Părțile nu cad de acord, vor fi soluționate de instanțele de judecată competente de la sediul BALKAN BISTRO cu excepția situațiilor în care legea prevede în mod imperativ o altă competență.
Consumatorii, astfel cum sunt definiți de legea română, se pot adresa și Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1. Mai multe informații se pot regăsi pe site-ul autorității, https://anpc.ro/.
Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL) permite soluționarea litigiilor între BALKAN BISTRO și consumatori (astfel cum sunt definiți de legea română) în afara instanței, cu asistență din partea unui organism imparțial de soluționare a litigiilor. Această metodă de soluționare a litigiilor în materie de consum este mai ușoară, mai rapidă și mai puțin costisitoare decât acționarea în instanță. Mai multe detalii găsiți aici: https://anpc.ro/ce-este-sal/.
Platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL) este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor. Mai multe detalii găsiți aici: ec.europa.eu/consumers/odr.
Întreaga corespondență dintre Părți, inclusiv notificarea privind modificarea Politicilor BALKAN BISTRO se realizează astfel:
Acest Website poate furniza link-uri sau referințe către alte site-uri (deținute de terți), asupra cărora BALKAN BISTRO nu are niciun control. BALKAN BISTRO nu operează și nu controlează în niciun fel conținutul, informațiile, software-ul, produsele sau serviciile disponibile pe astfel de site-uri web și nu are nicio responsabilitate pentru conținutul acestora și nu va răspunde pentru daune sau vătămări generate de acel conținut sau de acel acces. Dacă faceți clic pe un link către un site web terț, veți fi direcționat către site-ul terțului respectiv, situație în care vă asumați toate riscurile care decurg din utilizarea acestui web sau a serviciilor aferente acestuia.
Politicile BALKAN BISTRO pot fi modificate din când în când. Totuși, nicio modificare adusă acestor Politici nu se va aplica retroactiv și nu se va aplica raporturilor juridice, litigiilor sau altor evenimente care au fost încheiate/ care au avut loc înainte de publicarea modificării. Noua versiune a Politicilor va fi publicată pe Website iar dvs. veți fi notificați printr-un pop-up sau printr-un e-mail, înainte ca modificarea să intre în vigoare. Data ultimelor actualizări va fi disponibilă întotdeauna în partea introductivă a Politicilor. Continuarea utilizării Website-ului și după publicarea modificării va constitui acceptul dvs. cu privire la varianta actualizată a Politicilor.
Pentru informații privind modul de prelucrare a datelor cu caracter personal consultați Politica de confidențialitate (insert link) și Politica Cookies (insert link).
Acești Termeni și Condiții reprezintă înțelegerea dintre BALKAN BISTRO și Utilizatori privind modul de utilizare a Website-ului. Utilizatorul declară și garantează că a înțeles și acceptă în mod expres conținutul acestor Termeni și Condiții și a celorlalte Politici BALKAN BISTRO și își asumă riscul de eroare cu privire la înțelegerea oricărei prevederi.
Dacă orice prevedere din Politicile BALKAN BISTRO este sau devine nulă, restul dispozițiilor vor rămâne valabile.
Acești Termeni și Condiții sunt disponibili Utilizatorului pentru stocare cu scopul de dovedi înțelegerea contractuală intervenită între părți.
Pentru orice întrebări în legătură cu acești Termeni și Condiții, ne puteți contacta utilizând următoarele
date de contact:
RBM COMPANY S.R.L.
Sediu: Mun. Timișoara, str. Drubeta, nr. 97, bl. A2, et. 1, ap. 3, jud. Timiș
Nr. ORC: J35/3444/2005
Cod fiscal RO18076990
E-mail hello@balkanbistro.ro
Telefon 0040744601456
Folosim cookie-uri pentru a oferi o experienta mai buna de navigare pe site-ul nostru, pentru a analiza traficul de pe site, pentru a personaliza continutul si pentru a servi anunturi directionate. Prin apasarea butonul de confirmare sau prin continuarea navigarii pe site-ul nostru, sunteti de acord ca site-ul nostru sa stocheze cookie-uri in browser-ul dumneavoastra.